Nu sker der snart noget.....PhotoDanica.com opgraderes


Først og fremmest skal jeg undskylde overfor mine mange trofaste læsere, at der ikke har været så megen aktivitet på min blog i den seneste tid. Årsagen er simpel. Jeg er ved at gøre klar til at lancere e-butikken photodanica.com i et helt nyt og moderne look. Dette gør jeg for at kunne tilbyde et endnu større varesortiment samt levere anmeldelser af udvalgte varer via video og blog - samt mange andre spændende tiltag, der dukker op gradvis.

Butikken startede i 2001 med navnet - nikonphotoexpert.com, og er vokset støt og roligt siden. I august 2013 skiftede navnet til photodanica.com, og nu opgraderer vi til en mere moderne platform, der giver os flere muligheder for at udvikle forretningen.

Det nye "ansigt" for butikken lanceres den 1.1.2014 - eller før, hvis jeg kan nå det. Opgaven er at portere kunder og varer fra den gamle platform til den nye, samt oprette mange nye varer i sortimentet.

Og selvom der tilknyttes en blog til photodanica.com siden, så fortsætter nikonnyt.dk bloggen :-)

0